Niniejsza Polityka Prywatności została opracowana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.
Wysoko cenimy Państwa prywatność. Dlatego w celu skorzystania z naszej strony i naszych usług pobieramy i przetwarzamy wyłącznie dane w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego korzystania ze strony www.piup.pl. Dane przetwarzane sąjedynie w zakresie jaki jest niezbędny do jej prawidłowego funkcjonowania, jedynie w celu umożliwienia skorzystania z pomocy psychologicznej na zasadach opisanych poniżej. Przetwarzanie danych odbywa się na serwerach zlokalizowanych w Polsce, w centrach danych zabezpieczonych zgodnie z obowiązującymi standardami ochrony danych, a do danych mają dostęp jedynie upoważnione przez nas osoby. Nie mamy jednak wpływu na zabezpieczenia urządzenia, z którego Państwo korzystacie. Aby uniknąć wykradzeniu danych z komputera lub urządzenia mobilnego prosimy pamiętać o właściwej jego konfiguracji, zwłaszcza zabezpieczeń przed dostępem osób nieuprawnionych, ustawień uprawnień dostępu do kamery i mikrofonu, nieinstalowaniu aplikacji podejrzanych lub z niepewnych źródeł.
POSTANOWIENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Psychoterapia i Usługi Psychologiczne, ul. Gen. Zajączka 8/24, 01-155 Warszawa, wpisana do CEIDG, NIP: 8262074877.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych z administratorem danych można kontaktować się za pomocą adresów e-maili lub wysyłając list tradycyjny z dopiskiem „dane osobowe” na podany wyżej adres.
Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych
W zależności od celu, w jakim pozyskaliśmy i przetwarzamy Twoje dane osobowe, możemy przetwarzać je na jednej lub kilku podstawach prawnych, wymienionych poniżej, przy opisie poszczególnych czynności przetwarzania danych osobowych.
Prawa osoby, której dane osobowe przetwarzamy
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do:
- uzyskania informacji o dokonywanym przez nas przetwarzaniu Państwa danych osobowych, celu przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych, podstawach prawnych przetwarzania, planowanym czasie przetwarzania danych, kategoriach odbiorców danych, Państwa prawach związanych z przetwarzaniem przez nas danych osobowych;
- dostępu do Państwa danych osobowych – aby móc zweryfikować, jakie dane przetwarzamy, w jakich celach, czy są one prawidłowe i przetwarzane zgodnie z zasadami przetwarzania, o których Państwa poinformowaliśmy, oraz czy realizowane są Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych;
- sprostowania Państwa danych osobowych – jeśli uważają Państwo, że przetwarzamy nieaktualne lub nieprawidłowe dane, mogą Państwo wysłać do nas oświadczenie o niepoprawności danych osobowych;
- usunięcia danych – jeżeli Państwa zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali dane, możecie Państwo żądać od nas, abyśmy je usunęli;
- ograniczenia przetwarzania – moją Państwo prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeśli Uważają Państwo, że dane, które przetwarzamy, są nieprawidłowe, przetwarzamy je bez podstawy prawnej lub nie chcą Państwo, abyśmy je usunęli, bo są potrzebne do ochrony, dochodzenia roszczeń lub na czas wniesienia przez sprzeciwu;
- sprzeciwu – jeśli przetwarzamy dane osobowe na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, lub wykonując obowiązki nałożone przez prawo krajowe lub unijne, mogą Państwo zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania, jeśli uważają Państwo, że nadrzędny charakter przetwarzania łamie wasze prawa i wolności
- cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zgody. Przetwarzanie dokonane przed wycofaniem zgody pozostaje przetwarzaniem dokonanym zgodnie z prawem.
- Warunki legalności przetwarzania, wyrażenie zgody na przetwarzanie i obowiązek podania danych osobowych
Aby chronić prywatność osób zbieramy i przetwarzamy dane osobowe jedynie, aby zrealizować konkretne cele przetwarzania, do dokonywania których posiadamy podstawy prawne.
Podanie danych może być konieczne do realizacji celów przetwarzania np. uzyskania porady, wykonania usługi itp.
W pewnych przypadkach, określonych przez przepisy prawa, np. ustawy o działalności leczniczej, ustawy o prawach pacjenta, prawa podatkowego lub zapewnienia bezpieczeństwa, możemy być zobligowani do przetwarzania Państwa danych osobowych.
Przetwarzanie może też wymagać uprzedniego udzielenia zgody, gdy nie posiadamy innych podstaw prawnych lub gdy udzielenia zgody wymagają przepisy prawa. Nikt nie ma prawa wymagać od Państwa wyrażenia zgody ani jej wymuszać. Zgodę w każdym momencie mogą Państwo wycofać. Nie wpływa to na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania.
Dane mogliśmy uzyskać od Państwa bezpośrednio lub pośrednio (np. z logów transmisji pomiędzy naszymi i Państwa urządzeniami).
Ochrona prywatności dzieci. Dane dzieci przetwarzamy wyłącznie w związku z udzielaniem pomocy psychologicznej i leczniczej wyrażonej przez opiekuna prawnego.
W związku z funkcjonowaniem strony www w sposób świadomy nie zbieramy ani nie przetwarzamy danych osobowych osób poniżej 16 roku życia. Jeśli mimo to doszłoby do przetwarzania danych takich osób w związku z korzystaniem z naszej strony www, po wpłynięciu powiadomienia o takim przetwarzaniu na email: www.piup.pl usuniemy ich dane.
Zakres przetwarzanych danych
Pobieramy i przetwarzamy tylko takie dane, jakie są konieczne do osiągnięcia konkretnego celu przetwarzania (np. korzystanie ze strony, w myśl zasady minimalizacji przetwarzania danych.
Odbiorcy danych i podmioty przetwarzające
Danych osobowych nie udostępniamy innym administratorom danych osobowych w celach niezwiązanych z celami przetwarzania, do których zostały pobrane. Jednakże, często konieczne jest ich powierzenie lub udostępnienie administratorom, z którymi współpracujemy, aby osiągnąć cel przetwarzania. Do kategorii tych podmiotów należą między innymi:
- podmioty świadczące usługi informatyczne i obsługę techniczną;
- podmioty świadczące dla nas usługi prawne oraz księgowe;
- organy kontrolne i nadzorcze, wymiaru sprawiedliwości itp. w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Twoje dane mogą być przez nas lub podmioty świadczące dla nas usługi lub dostarczające narzędzia informatyczne przekazywane do państw trzecich, czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednakże tylko do miejsc, w których Państwa prawa są chronione zgodnie z zasadami określonymi w RODO.
Google, Skype (Microsoft) przetwarzają lub mogą przetwarzać dane osobowe, powierzone lub udostępnione przez eksporterów danych, na podstawie umów zawierających Standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez KE, gwarantując odpowiednio równoważny do zapewnianego w EOG, poziom ochrony danych osobowych, wymagany przez przepisy prawa Unii Europejskiej.
Okres, przez jaki przetwarzamy dane osobowe
Czas, przez który przechowywane są Państwa dane osobowe, uzależniony jest od podstawy prawnej, na której opiera się przetwarzanie. W przypadku Państwa zgody, dane przetwarzamy aż do czasu jej wycofania lub osiągnięcia celów przetwarzania (gdy nie będą już potrzebne).
W przypadku prowadzenia dokumentacji leczniczej dane przechowuje psychoterapeuta bezpośrednio odpowiedzialny za proces psychoterapeutyczny przez 5 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu.
W przypadku wykonywania umowy, dane przetwarzamy przez czas związany z wypełnieniem warunków umowy, wykonaniem zlecenia czy usługi (kontrakt psychoterapeutyczny).
W przypadku realizacji obowiązku prawnego, przez okres wymagany od nas przez przepisy prawa.
W przypadku naszego prawnie uzasadnionego interesu, przez okres istnienia takiego uzasadnionego interesu np. potrzeby komunikowania się z Państwa, przedawnienia roszczeń jak i przez czas, w którym musimy rozliczyć się z prawidłowego przetwarzania danych.
Prawo do złożenia skargi w przypadku przetwarzania danych osobowych niezgodnie z prawem
Jeśli uważają Państwo, że przetwarzamy dane osobowe w sposób niezgodny z prawem, mogą Państwo wnieść skargę do właściwego organu nadzorczego. Organem nadzorczym właściwym dla naszej siedziby jest:
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
Infolinia: 606-950-000, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
INFORMACJA O CELACH PRZETWARZANIA
1. Strona internetowa www.piup.pl
- Przetwarzamy Państwa dane w celu informowania o naszej działalności i usług, zarządzania stroną internetową oraz jej poprawnego prowadzenia. Przetwarzamy dane użytkowników również ze względu na cel przetwarzania, którym jest:
- Zapoznanie odwiedzających z naszą działalnością, naszym zespołem i jego kompetencjami;
- Niektóre dane techniczne urządzenia użytkownika lub połączenia z naszym serwerem, które mogą być uznane za dane osobowe, mogą być przetwarzane w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej, liczby i częstości odwiedzin poszczególnych stron lub materiałów informacyjnych stron, z których nastąpiło przekierowanie, stron, do których nastąpiło przekierowanie z linków itp. Dane te pochodzą z plików cookie i podobnych technologii. Informacji tych nie kojarzymy z konkretnymi użytkownikami portalu, służą one do otrzymywania ogólnych statystyk opisujących sposób korzystania z naszej strony www.
- Podstawami prawnymi przetwarzania są:
- Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku przetwarzania w celu, zapisywania na urządzeniu użytkownika informacji zgromadzonych w plikach cookies i użycia podobnych technologii, innych niż niezbędne do prawidłowego działania strony (analityczne, reklamowe, marketingowe). Na tej podstawie prezentujemy również dane osobowe, w tym wizerunki pracowników, współpracowników Administratora;
- Uzasadniony interes prawny (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych w celu zapobiegania nadużyciom, dochodzeniu oraz obrony roszczeń, a także w celu realizacji działań Administratora.
-
- Dane otrzymaliśmy od osoby odwiedzającej strony internetowe.
- Podanie danych osobowych jest konieczne jedynie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usługi.
- Przetwarzane są dane zwykłe, wymienione poniżej, a w niektórych przypadkach, gdy wynika to z przepisów prawa, także dane wymagane przez te przepisy, są to dane osobowe.
- dane pobierane przez serwer lub aplikację z urządzenia odwiedzającego stronę, zapisywane w logach serwera lub logach aplikacji, takie jak adres IP, odwiedzony adres, rodzaj urządzenia, informacje o systemie operacyjnym, przeglądarce, stronie, z której nastąpiło przekierowanie, czas dostępu itp. Dane te służą zapewnieniu prawidłowego działania infrastruktury informatycznej i aplikacji oraz zapobiegania nadużyciom. Nie są wykorzystywane do innych celów.
- Dane przetwarzane są, w zależności od sytuacji, przez czas konieczny do realizacji celu przetwarzania, powiększony o czas konieczny do rozliczenia zobowiązań i przedawnienia roszczeń, gdy ma to zastosowanie lub czas określony przez szczegółowe przepisy prawa, które nas obowiązują.
- Dane powierzane lub udostępniane są podmiotom zapewniającym korzystanie ze strony www.piup.plhosting, obsługę informatyczną i administrowanie usług. W pozostałym zakresie przetwarzania podmioty wymienione w części ogólnej Polityki.
- Na stronie www.piup.pl nie stosujemy profilowania poszczególnych użytkowników ani innego przetwarzania, które powodowałoby automatyczne podejmowanie decyzji.
- Strona internetowa www.piup.plwykorzystuje pliki cookies i podobne technologie nasze i stron trzecich, w celu zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania, zapewnienia wygodnego korzystania z niej przez odwiedzających. Czynimy to za Państwa zgodą lub na podstawie naszego uzasadnionego interesu prawnego, zapewnienia jej działania, lepszego dostosowania strony i jej zawartości.
- Linki do stron trzecich. Na naszych stronach internetowych mogą być zastosowane linki do stron podmiotów trzecich. www.piup.plnie sprawuje kontroli nad tymi stronami i nie ponosi odpowiedzialności za przetwarzanie na tych stronach danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z politykami prywatności na tych stronach przed korzystaniem z nich i podawaniem na nich danych osobowych.
2. Prowadzenie terapii
- Cel
- Podstawa prawna
- Przetwarzane dane (grupy osób, zakres danych)
- Retencja danych
- Powierzenie przetwarzania / udostępnianie danych
3. Sesje on-line (Skype, Whatsapp)
- Celem jest umożliwienie skorzystania z psychoterapii za pomocą środków komunikacji elektronicznej (aplikacja Skype)
- Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO – realizacja umowy (skorzystanie z pomocy psychologicznej w formie komunikacji na odległość) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO uzasadniony interes Administratora, jakim jest zapewnienie możliwości pomocy psychoterapeutycznej na odległość.
- W związku z połączeniem za pomocą Skype przetwarzamy imię, nazwisko, numer telefonu, email pacjenta, czas połączenia. Podczas połączenia nie dokonujemy w żadnej formie zapisu obrazu ani dźwięku.
- W związku z realizacją połączenia aplikacja Skype zapisuje w metadanych połączenia m. in dane techniczne połączenia rejestrowane są w logach aplikacji Skype jak np. adres IP urządzenia, przybliżone położenie geograficzne, data i czas połączenia, dane identyfikacyjne urządzenia, z którego następuje połączenie, system operacyjny, wersja przeglądarki.
- Informacje o poradzie wymagane przez przepisy prawa przechowujemy w dokumentacji psychoterapeutycznej, przez czas wymagany tymi przepisami. Informacje o wykonanych połączeniach (nr telefonu, adres email) przechowywane są w aplikacji Skype.
- W związku z wykorzystywaniem aplikacji Skype przetwarzanie danych związanych z dokonaniem połączenia (numer telefonu, adres email dostawcy aplikacji Skype: firmie Microsoft. Informacje na temat przetwarzania danych przez Microsoft w związku z korzystaniem z aplikacji Skype i o bezpieczeństwie przetwarzania danych dostępne są tu: https://support.skype.com/pl/skype/all/privacy-security/privacy-settings/ Więcej informacji o przetwarzaniu danych przez Microsoft można uzyskać pod tym linkiem: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement.
4. Powiadomienia SMS
- W celu zapewnienia komunikacji z pacjentami wykorzystujemy wiadomości SMS
- Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda pacjenta na tą formę komunikacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO uzasadniony interes Administratora, jakim jest zapewnienie właściwej organizacji pracy, planowanie wizyt.
- W tym celu przetwarzamy imię, nazwisko i numer telefonu podany przez pacjenta
Pliki cookies generowane przez stronę www.piup.pl
- Witryny www.piup.pl używają cookies własnych i stron trzecich. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji, informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego itp.
- Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb.
- Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
- Na naszych witrynach wykorzystujemy następujące pliki cookies:……
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
- Użytkownikowi, przed pierwszym wejściem na stronę z konkretnej przeglądarki, zostanie wyświetlony baner z informacją o cookies stosowanych przez strony oraz umożliwiający wybór zakresu cookies zapisywanych na jego urządzeniu. Do momentu zatwierdzenia wyboru (zgoda, odmowa lub indywidualny wybór), na urządzeniu instalowane są wyłącznie cookies niezbędne do działania podstawowych funkcji strony. Odrzucenie cookies innych niż niezbędne może wpłynąć na gorsze działanie niektórych funkcjonalności strony. Użytkownik w dowolnym momencie może zmienić ustawienia plików cookies i podobnych technologii klikając na link „Ustawienia cookies” umieszczony w stopce strony.
- Użytkownik może także w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies) w urządzeniu końcowym.
- Zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
- Pliki (cookies), z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcom.
- Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
- Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647
- Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-ie/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
- Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/program-microsoft-edge-i-przegl%C4%85danie-danych-a-prywatno%C5%9B%C4%87-bb8174ba-9d73-dcf2-9b4a-c582b4e640dd
- Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
- Safari: https://support.apple.com/en-ie/guide/safari/sfri11471/mac
- Safari Mobile: https://support.apple.com/en-us/HT201265
- Opera: https://blogs.opera.com/news/2015/08/how-to-manage-cookies-in-opera/
- Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl
- Lista cookies wykorzystywanych na stroniepiup.pl
Niezbędne i funkcjonalne |
||||
Nazwa |
Dostawca |
Opis |
Retencja |
typ |
CONSENT |
google.com |
Wykrywa, czy użytkownik zaakceptował cookie marketingowe na banerze cookie w celu zapewnienia zgodności strony z RODO |
2 lata |
http |
|
|
|
|
|
Analityczne |
||||
Nazwa |
Dostawca |
Opis |
Retencja |
typ |
_ga |
|
Zapisuje unikalne ID użytkownika w celu wygenerowania danych dotyczących tego, jak porusza się po stronie |
13 mies. |
http |
gid |
|
Zapisuje unikalne ID użytkownika w celu wygenerowania danych dotyczących tego, jak porusza się po stronie |
1 dzień |
http |
ga# |
|
Zapisuje dane dotyczące ilości odwiedzin |
13 mies. |
http |
|
|
|
1 dzień |
http |
|
|
|
|
|
Logi serwera
- Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona i zapisywaniem ich w logach serwera. Logi są zapisywane i przechowywane na serwerze.
- Logi zawierają: czas nadejścia zapytania; czas wysłania odpowiedzi; nazwę stacji klienta; informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http; adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika w przypadku, gdy przejście do strony internetowej nastąpiło przez odnośnik; informacje o systemie operacyjnym i jego interfejsie, przeglądarce użytkownika, jej języku i wersji; adresie IP.
- Powyższe dane, zapisane w logach serwera, nie są kojarzone z konkretnymi użytkownikami przeglądającymi stronę internetową i są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony przed nadużyciami. Ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem i zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
Stosujemy między innymi następujące środki zapewniające bezpieczeństwo:
- zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
- zabezpieczenia przed zabraniem przez osobę nieuprawnioną, zmianami, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
- zapewnienie kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- zapewnienie, aby osoby upoważnione do przetwarzania tych danych lub podmioty dokonujące przetwarzania w naszym imieniu zachowały je w tajemnicy, również po zakończeniu realizacji Usługi,
- prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji opisującej sposób przetwarzania powierzonych danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania tych danych,
- zapewnienie, aby urządzenia, systemy informatyczne i telekomunikacyjne, służące do przetwarzania danych osobowych, były zabezpieczone zgodnie z przyjętymi w branży standardami. Nasza infrastruktura umieszczona jest w centrach przetwarzania danych stosujących najwyższe standardy bezpieczeństwa, a połączenia z użytkownikami zdalnymi, w tym z aplikacjami użytkowników są odpowiednio zabezpieczone i szyfrowane.
ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka Prywatności może ulec zmianie w przypadku, gdyby potrzeba lub obowiązek wprowadzenia takich zmian wynikały z rozwoju funkcjonalności aplikacji, postępu technologicznego, zmiany stosownych przepisów prawa lub zmian w zakresie przetwarzania danych przez Administratora.
Data aktualizacji Polityki Prywatności: 21.01.2024